Retourneren bij ZOLUNA
We willen dat je blij bent met jouw aankoop. Toch niet helemaal tevreden? Geen probleem, retourneren is bij ZOLUNA eenvoudig geregeld.
Retouradres
Zodra je retour is aangemeld bij info@zoluna.nl, kun je het pakket terugsturen naar onderstaand adres:
ZOLUNA – Retouren
Jan Frederik Vlekkeweg 12
5026 RJ Tilburg
Nederland
Let op: retouren zonder aanmelding kunnen vertraging oplopen of geweigerd worden.
In welke landen leveren wij?
Wij verzenden naar de volgende landen:
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Ierland, Italië, Letland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Zweden, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Canada en Australië.
Retourvoorwaarden
Je hebt 30 dagen de tijd om je bestelling te retourneren, gerekend vanaf de dag van ontvangst. Artikelen moeten in originele staat zijn: onbeschadigd, ongebruikt en in originele verpakking. Meld je retour altijd vooraf aan via e-mail: info@zoluna.nl
Vermeld daarbij je ordernummer. Na ontvangst van je retour hebben wij maximaal 14 dagen om deze te verwerken. Daarna wordt het aankoopbedrag teruggestort via je oorspronkelijke betaalmethode.
Retourkosten
ZOLUNA vergoedt geen retourkosten bij normale retourzendingen.
De kosten voor het terugsturen van je bestelling zijn dus voor eigen rekening. We adviseren om je retour met track & trace te verzenden.
Beschadigd of kapot product ontvangen?
Is jouw product beschadigd aangekomen? Dan lossen we dat uiteraard netjes op:
- Stuur deze binnen 48 uur na ontvangst foto's van het product en de verpakking naar info@zoluna.nl.
- We beoordelen de situatie en zorgen direct voor een passende oplossing
Heeft u nog vragen dan verwijzen we u naar de FAQ, mocht u dan nog niet geholpen zijn kunt u hier terecht.